Felanmälan & frågor om din lägenhet
Har det uppstått ett fel i din lägenhet som inte är akut? Eller behöver du ställa en fråga till oss kopplat till ditt boende?
Logga in i vår hyresgästportal
Om det finns beaktansvärda skäl till att du inte kan sköta felanmälningar via hyresgästportalen – hör istället av dig till oss på 031-724 80 00 eller via e-post till kundservice.bostader@fop.se.
- Akuta fel som uppstår under kontorstid? – exempelvis en pågående vattenläcka, strömavbrott eller ytterdörr som inte går att låsa? Ring 031-724 80 00
- Akuta fel som uppstår kvällar, nätter och helger ? Ring jouren på telefon: 031-761 00 30
- Störningar? Ring Securitas Trygghetsjour/störningsjour. Dygnet runt, telefon: 010 470 51 05.
Vanliga frågor & svar
När ska hyran vara betald? Hur går ett lägenhetsbyte till? Hur lång uppsägningstid har jag? Klicka här för svar på de absolut vanligaste frågorna.
Vår uthyrningspolicy
F O Petersons uthyrningspolicy beskriver bolagets övergripande principer för uthyrning, lägenhetsbyte och andrahandsuthyrning.